miercuri, 27 septembrie 2017

Pillow talk

- Mami, daca iti povestesc o prostie pe care am facut-o promiti ca nu te superi pe mine?
- Depinde ce ai facut...
- Atunci nu iti spun.
- Asta e amenintare? Stii ca mai tare ma enervez cand faci asa. Te rog frumos sa imi spui ce ai facut.
- Mai bine iti dau un indiciu. Mai stii cum il cheama pe singurul baietel de la camin pe care il cunosc si eu?
- Cred ca ii cunosti pe toti de acum....
- Nuuu, doar pe unul.
- Mihnea sau Petru? Teo? Alex?
- Asa.... Mihnea.
- Ce e cu el?
- Cu el am facut prostii!
- Si ce prostii ati facut?
- Eu am facut, nu el.
- Doar ce ai zis ca ati facut impreuna prostii....
- Nuuu... Eu lui i-am facut prostii!
- Ce prostii?
- Ghiceste!
- Nuuu, ca iti dau idei. Deci?
- Ooof! Bine.... Uite... In a doua zi de gradinita am vrut sa ii arat cat de puternica sunt. Asa ca l-am ciupit taaare tare.... Si el a inceput sa planga si m-a spus Doamnei. Si doamna m-a certat. Dar nu era vina mea!
- Pai cine a ciupit pe cine?
- Eu pe el!
- Si a cui era vina?
- A ta! De ce m-ai facut asa puternica????
(Ne cerem scuze cu aceasta ocazie mamei lui Mihnea, ca am facut o fetita extrem de puternica)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu