luni, 11 septembrie 2017

Amintiri

-Mami? Vrei sa iti povestesc cum m-am intalnit eu cu Mariuta?
-Povesteste-mi.
-Era o zi obisnuita. Dimineata ne-am certat ca nu vroiam sa ma spal pe dinti. Apoi mi-ai pus sandvis si apa si prajitura si m-ai dus la gradinita. Acolo, ce sa vezi, la mine in banca era o prietena noua. Si m-am asezat langa ea si am intrebat-o dac vrea sa fim prietene. Si, ce sa vezi? A zis da.
-Aham.... Si acum sunteti prietene?
-Nuuu, asta e alta poveste... Vrei sa iti povestesc cum m-am certat eu cu Mariuta ca mi-a mazgalit penarul cu Frozen? Era o zi obisnuita... Mi-ai pus pizza si mar si.... Nu mi-ai pus ciocolata... dar mai bine imi povestesti tu cum o sa fie la camin...
-Pai... nu stiu cum o sa fie... nu pot sa iti povestesc decat lucruri care s-au intamplat deja... Pe cele noi o sa le descoperi singura...
-Ooof mami! Traim din amintiri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu