miercuri, 14 decembrie 2016

Pure morning

Simt o mana grasuna cum imi cerceteaza pleoapele. Dau copilul jos din pat si mai inchid ochii macar 5 minute. Aud urlete. Isi fixase degetul intr-o gaurica si nu putea sa il scoata de acolo. Oftez resemnata si ma dau jos din pat. Eliberez urlatoarea, pup degetul, dau sa ma imbrac. Ma vede si se duce vesela sa imi aduca sosete. Gaseste soseta sora-sii pe care se chinuie sa mi-o infiga in picior. Nu reuseste, Bia poarte 28-29, ma-sa 40. Se oftica si mai trage o salva de urlete. Imi iau sosete curate din sertar si reusesc sa imi pun una. Ma cearta ca nu-s alea sosetele bune, mi-o ia pe cealalta si o pune la loc in sertar. O recuperez in proteste vehemente si mi-o infig repede in picior. Ies din dormitor cu gandul sa ajung la baie. Urlete vehemente ma fac sa urmez todlerita spre bucatarie. Imi fac cafea cu copilul tragand de picioarele mele. Nici bucataria nu era camera solicitata. Mergem in sufragerie unde sare bucuroasa pe sora-sa. Profit de ocazie si ma indrept spre baie. Apas pe clanta si se aude copilul tipand alarmat: Mamaaaaaa! Spre norocul meu se aude si tatal copilului povestindu-i ceva. Ma spal repede si le servesc micul dejun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu