duminică, 11 septembrie 2016

Ordine si curatenie

- Bianca, te rog strange jucariile din mijocul camerei si pune-le la locul lor.
-....
- (dupa 5 min) Bianca. Lasa desenele si strange jucariile te rog!
- ....
- (10 min mai tarziu) Bianca! E ultimul avertisment! Daca nu lasi desenele si nu strangi jucariile, inchid televizorul.
-....
- (inchid televizorul)
- Heeeiiiii. Ce faci?
- Te-am rugat sa strangi jucariile. Nu le-ai strans asa ca am inchis televizorul.
- Nu-i coreeeect! Eu vreau sa ma uit la desene!
- Si jucariile?
- Pai ele nu vor sa se uite...
- Nu. Ele vor sa stea la locul lor, nu aruncate pe covor.
- Pai, pune-le tu!
- Daar... Cine le-a aruncat pe jos?
- Eu?
- Si a cui e datoria sa le stranga?
- A ta, ca sunt copilul tau.
- Biiine.... Atunci eu strang jucariile tale si tu te duci si speli vasele mele.
- Nuuu-i coreeect!
- De ce sa nu fie corect? Eu fac treaba ta, si, in schimb faci tu treaba mea!
- Daaar... treaba mea era sa ma uit la desene...
- Aaa, pai mie imi place treaba asta a ta.... ma uit eu la televizor si tu faci treaba mea. E bine asa?
- Nu. Mai bine fac eu treaba mea si tu o faci pe a ta.
- Biiine... Pana termin eu cu vasele termini si tu cu jucariile. Apoi, ne uitam amandoua la televizor...
- Ooof! Daca vrei tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu