miercuri, 28 septembrie 2016

Cum sa faci curatenie in 3 ore

Bianca merge la gradinita dupa amiaza anul acesta. Asta inseamna ca la cel tarziu 12:55 trebuie sa ies pe usa sa o duc. Ieri, pe la 12 ne-am apucat sa ne pregatim. Le-am dat de mancare (mami, vreau taitei... mami nu imi plac taiteii, vreau cartofi prajiti... biiine, hai, da-mi supa crema), le-am imbracat ( eu nu pot sa imi pun sosetele, de ce nu pot sa ma imbrac in pantaloni scurti? Eu nu vreau fusta asta...),  am pieptanat Bia alergand dupa ea prin casa si ne-am incaltat sa plecam la gradinita. Ma uit la ceas: 12:45. Yuhuu,ajungem in sfarsit si noi la timp. Iau copilul mic in brate, dau ghiozdanul in spate copilului mare si dau sa scot cheile. Nu le gasesc. Injur. Las copilul mic jos si rastorn geanta. Prind copilul mic inainte sa iasa singur pe scara si incui usa. Ii linistesc boscorodelile lasand-o sa imi cotrobaie printre lucrurile din geanta. Caut si eu cu ea, poate gasesc cheile sa iesim. Nu le gasesc. Injur. Intreb copilul mare daca le-a vazut.  Nu le vazuse. (Vai mami, mereu pierzi cate ceva, cand o sa inveti sa fii mai ordonata??). Caut in toata casa. Gasesc un papucel de-al Lidiei pierdut de 3 saptamani, o jumate de mar uscat, lipiciul din rechizitele pt gradi, pierdut si el de 2 saptamani, verigheta mea (pierduta de asta vara). Cheile nu. Ma uit la ceas. 12:55. Injur din nou. Sun bunicul sa imi aduca chei. Ies pe usa, duc copilul la gradi, mai adun niste castane din fata blocului, vine bunicul, imi amintesc vag ca i-am dat aseara cheile Lidiei ca urla. Urc in casa si ma apuc de cautat. Cu aceasta ocazie fac curat pe balcon, ud florile., dau cu aspiratorul in sufragerie, ordonez debaraua si ma apuc de curatenie intre jucarii. Gasesc intr-un final cheile pe fundul cutiei de lego din dulapul cu jucarii.  Rasuflu usurata si imi vad de ale mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu