marți, 20 septembrie 2016

Cosmetice pt bebelusi

- Bia! De ce e sora-ta data cu ruj?
- Nu e ruj, e carioca!
- Ok. De ce e Lidia data cu carioca la gura?
- Nu am fost eu?
- Unde nu ai fost tu? Nu ti-am zis eu ca se imbolnaveste daca o dai cu carioca pe gura.
- Ba da?
- Si atunci?
- Nu-i nimic daca se imbolnaveste?
- Cum sa nu fie nimic??? O sa o doara burtica... Si o sa planga... Tu mai tii minte cand ai mancat nisip si te durea burtica? Ti-a placut?
- Aaa, nu.
- Si crezi ca Lidiei o sa ii placa?
- Ooof, nu?
- Nici eu nu cred. De asta nu e bine sa o dai cu carioca la gura... Ca nu e deloc placut sa te doara burtica...
- Daaar maaami... uite ce frumoasa e acum...
- Pai si cu ce o ajuta? Burtica o doare chiar daca e frumoasa...
- Daaar maaami, nu-i nimic daca o doare burta, ma transform in doctor Bianca si o tratez eu. Ia sa vezi. Imediat se face bine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu