joi, 29 septembrie 2016

Abandonul de familie

- Maami! In acvariul asta inoata ceva!!!
- Evident. Sunt pestii pe care i-ai cumparat cu tati!
- Nununu! Inoata altceva....
- Cum ma sa inoate altceva???
- Da. Altceva. Sunt niste punctulete mici si negre, cu coada... cred ca sunt niste mormoloci...
- Mai Bia! Puii de broasca se numesc mormoloci! Avem noi vreo broasca prin casa?
- Nuu! Eu am vrut sa imi iei broasca, tu mi-ai luat pesti!
- Corect. Deci... Avem cum sa avem mormoloci daca nu e nici o mama broasca prin preajma?
- Pai nu prea... Atunci ce sunt astia???
- Pestisori. Pestii tai s-au inmultit. Au facut pui.
-Woooow! Am pui de peste???
- Ai. Acum hai sa ii separam.
- De ce???
- Pai puiutii de peste cresc singuri. Daca lasam adultii cu ei in acelasi acvariu, adultii ii vor manca pe puiuti.
- De ce???
- Pentru ca pestii nu vad foarte bine si cred ca puiutii sunt mancare.
- Nu o lasam nici pe mamica lor?
- Nu. Ma ajuti?
- Si mamica lor ii mananca?
- Pai daca nu vede bine...
- Ce mamica rea.... Saracii puiuti....
- Ea nu e rea. Doar nu vede foarte bine. De aia o si mutam... ca sa nu ii manance din greseala.
- Ok. Dar o punem in acvariu langa ei, bine? Sa nu se simta singurei... Nici un copil nu ar trebui sa creasca fara mamica lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu