miercuri, 8 iunie 2016

Idei rapide

- Mai, Bia! De ce il superi tu pe bunicul si nu asculti cand iti zice sa nu fugi de langa el?
- Nu il supar! Acum poti sa imi dai drumul la desene?
- Nu inca! Hai sa mai discutam... Uite, eu stiu sigur ca azi, in loc sa mergi frumos pe bicicleta, ai abandonat-o si ai mers prin santuri pana acasa! De ce ai facut asta?
- Ce i-am facut? Ce inseamna "abandonat-o" ???
- Inseamna ca ai lasat-o singura...
- Ah, da.. asta am facut! Dar tu de unde stii?
- Eu stiu tot! Poti sa imi zici care a fost motivul pt care ai abandonat bicicleta?
- Asa esti tu, mami magica!
- Si totusi... Dar pe scaun de ce nu ai stat frumos si ai cazut?
- Am dat cu capul de gresie si acum ma doare... vezi?
- Pai vad! Nu prea imi place ce vad... Deci? De ce ii superi pe bunici?
- Of mami.... Pentru ca am idei!
- Ce ai???
- Idei. Am multe idei! Si cand imi vin ideile in cap trebuie sa fug repede sa nu le scap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu