marți, 7 iunie 2016

Cuvinte care incep cu litera "p"

- Bianca, de ce o lovesti pe sora-ta?
- Dar n-am lovit-o!
- Sigur?
- Da!
- Atunci de ce plangea?
- Pentru ca am chinuit-o!
- Ce ai facut? Cum ai chinuit-o?
- Eu vroiam sa stea intinsa in cadita si ea nu vroia! Si am tinut-o acolo!
***
- Maaami? Tu stii cuvinte urate care incep cu litera "p"?
- (caught off guard) Aaa... Stiu vreo cateva...
- Ce cuvinte?
- Sunt urate, nu vreau sa le zic... Tu stii cuvinte urate care incep cu litera "p".
- Daaa... Dar sunt urate rau!
- Ce cuvinte stii?
- Pai... Daca imi zici tu prima, zic si eu...
- Hai mai bine nu! Mie nu imi place sa folosesc cuvinte urate... Tie iti place?
- Cateodata... Dar nu acum...
- Dar eu sunt curioasa... Uite, daca imi zici tu cuvantul pe care il stii, eu iti explic ce inseamna... E bine asa?
- Off, bine! Dar stiu doar unul.
- Mai bine. Ce cuvant stii?
- (soptit)) prost! Dar stiu ce inseamna. (...) Auzi? Dar cuvantul asta urat, incepe cu litera "p", nu-i asa?
- Asa e iubita mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu