miercuri, 4 mai 2016

Cina

-Bia! Vreau sa fac paste cu scoici in seara asta, ce zici, mananci si tu?
-Daaa! Dar sa pui multe scoici ca mie imi plac rau.
- Ok! Dar mai stam putin ca e cam devreme pt cina.
- Ba nu e devreme. Du-te acum sa faci!
- Iti e foame acum?
- Imhm! Rau!
- Ok, facem reteta asta, bine?
- Oooo, da! Arata delicios!
(10 min mai tarziu)
- Bia, mergi si spala mainile! E gata masa.
- Da' nu-s murdara!
- De fiecare data inainte de masa ne spalam pe maini cu sapun sa ne asiguram ca nici un microb nu ajunge in mancare....
- Dar nu vreau sa mananc!
- Mai devreme vroiai. Esti sigura ca nu vrei?Am facut scoici, reteta aia smechera pe care ti-am aratat-o....
- Ba vreau!
....
- Gata! M-am spalat pe maini. Eu unde stau?
- Uite, in locul lui tati, ca el a zis ca nu mananca....
- Dar eu vreau sa stau langa tine.
- Ok. Ia farfuria si hai langa mine.
- Mami?
- Da?
- Poti te rog frumos sa imi dai niste apa?
- Dar nu ai luat nici macar o gura de mancare...
- Dar mi-e sete!
- Ok. Dar foame nu iti e?
- Ba da, dar mi-e mai intai sete... Mami? Daca am baut toata apa asta, acum fac o treaba mica...
- Pai fugi la baie. (Iese precipitata si se intoarce dupa fix 2 secunde) Ce faci? Nu mai mergi la baie?
- Am fost. M-am spalat si pe maini cu sapun.
- Bine. Acum mananci?
- Da. Scoici.... Mmmm ce bune sunt. Mami? Stii, am uitat ceva foarte important la mine in camera. Pot sa merg sa il iau?
- Bineinteles. (Dispare vreo 5 min si se intoarce fara nimic) Ce uitasei?
- Uitasem sa dau mancare la copiii mei. Si tipau tare ca le e foame.
- Dar tie nu iti e foame?
- Ba da. Ai facut o mancare delicioasa... Mami, stii, mai devreme cand am zis ca am fost la baie si am facut o treaba mica... te-am pacalit! Haha. Dar acuma chiar fac.
- Te duci frumusel la baie, si nu te mai intorci decat daca vrei sa stai la masa sa mananci, da?
- De fapt... nu mi-e foarte foame.
- Ok. Vii cand iti e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu