duminică, 10 aprilie 2016

Tobogane

- Bianca, Karina e mai mica decat tine, nu se poate urca singura in toboganul mare....
- De ce nu o lasa sa incerce?
- Pentru ca e mica si poate cadea... Te rog sa nu te mai urci nici tu, sa nu ii faci pofta...
- Nu ii fac pofta, o invat eu sa se urce....
- Mai bine o inveti sa se urce pe toboganul mic....
- Mai bine o ajuti tu sa se urce pe cel mare...
***
- Bia, plecam, strange-ti te rog jucariile...
- Care jucarii?
- Cele pe care ti le-am cumparat inainte sa venim!
...
- Numai sita si grebla ai avut?
- Ihm...
- Eu cred ca mai era si un turn....
- .... Nu era nici un turn, doar o stea, uite, vezi?
- Ok, plecam!
(Vine un baietel in fuga dupa noi)
- Bianca, ai uitat jucaria asta. (era un turn verde)
- Vezi mai Bia, ti-am zis eu ca era si un turn...
- Ooof, era...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu