marți, 5 aprilie 2016

Primul dus

Seara. Vine de la bunici neagra de praf si cu zambetul pana la urechi. Culcam Lidia. Intra buluc in camera unde eram eu. Dau sa o boscorodesc.
- Uite mami, ti-am adus flori!
Nimic nu imi inmoaie inima mai tare decat fi-mea cu jegul pe barbie, zambind si oferindu-mi flori, Uit pt o secunda de mormolocul cu ochii beliti la mine.
- Maami! Azi m-am jucat cu fetele si am facut turte si am jucat prinselea si ascunselea si....Ti-am adunat flori special pt tine!
- Vad!  O culc pe Lidia si intri la dus, bine?
- De mancare nu imi dai?
- Ba da. Dupa ce faci dus.
Pleaca. Culc mormolocul si merg dupa ea.
- Bianca. Hai la dus!
- Mai bine imi faci un sandvis.
- Mai bine intri in apa ca esti foarte murdara.
- Da. Dar pe maini nu sunt ca m-am spalat cu sapun, vezi?
- Ok. Hai la bucatarie.
Mananca fix jumatate dintr-o jumatate de sandvis.
- Mami? Nu mai pot. Te iubesc, hai la baie.
- Mergem, dar nu te mai joci ca imediat se trezeste Lidia si nu mai apuc sa te spal.
- Ooof! Biine!
Se dezbraca boscorodind cam in 10 min. O bag in cabina de dus fix cand se aude cea mica mormaind in babyphone. O las in plata ei si fug sa linistesc urlatoarea. Urlatoarea se linisteste greu, suspina, urla, nu se da adormita la loc. Injur. Aud usa la dormitor. Apoi liniste. Il trimit pe Radu sa vada care e treaba. O gaseste pe jumatate imbracata (bine ca m-am gandit sa ii las pijamalele pe pat). Se spalase singura. Nu avea spuma pe nicaieri. All ok. Baia fleasca, hainele ei aruncate, but still, all ok. Am fetita mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu