vineri, 11 martie 2016

Zen mom, happy Bianca!

Pentru femeile nedormite, stresate si depresive se recomanda Magneziul ca si panaceu. Am luat aseara o tableta, fiind cel putin 2 adjective din cele 3 de mai sus. Si m-a calmat. M-a calmat atat de tare ca nu mi-a mai pasat ca fi-mea a intins cortul in mijlocul sufrageriei, si-a luat frumusel din frigider o portie de omleta, multa paine,apoi a luat cele 10 papusi favorite si s-a apucat sa le hraneasca umpland sufrageria de firmituri si bucati de omleta. Caci da, cortul e pt dormit, mancam afara la aer curat.
Nu m-am enervat nici cand a scos toate (!) hainutele sora-sii, le-a intins pe jos in camera ei si s-a apucat sa faca parada modei cu celelalte 20 de papusi preferate ( primele 10 erau la camping, va amintiti?). Asta dupa ce in prealabil i-a pus fiecareia din ele cate un pampers (tot de la sora-sa, doh).
Nu a reusit sa imi spulbere zenul nici cand a bagat 2 role de hartie igienica,  2 carioci albastre, o mana de faina si 2 tuburi de sclipici in galeata pt mop si apoi a turnat apa peste ele sa faca ciorba papusilor din sufragerie.
La sfarsitul zilei a decretat fericita:
- Mami, azi nu ai tipat deloc... Sunt bune vitaminele alea verzi pt tine. Sa mai iei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu