sâmbătă, 12 martie 2016

Paste Fericit!

Intru in sufragerie dupa ce am adormit-o pe Lidia. Fi-mea se uita la Trinitas TV.
- Bia? Ce faci?
- Ma uit si eu la taica parintele putin. Sa nu schimbi!
- Nu schimb iubire! Dar nu ai prefera sa te uiti la desene?
- Pai nu! Ca vreau sa imi amintesc ceva!
1 ora dupa aia a cantat Hristos a inviat din morti.

***
Discutie cu Lidia:
- Mai Lidiuta! Tu stii ca mie nu imi placea deloc de tine cand erai mica si fraiera?
- Dadadada...
- Da, abia iesisei din burta de la mami si faceai galagie. Si erai urata!
- Mamamamama...
- Dar lui mami ii placea de tine! Sa stii ca acum daca ai crescut incepi sa fii draguta. Dar doar putin!
- Dadadadada...
- Dar daca faci in continuare galagie eu ma supar si plec cu papusica mea de langa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu