marți, 8 martie 2016

Mud cake reloaded

- Bianca, ce ai facut azi la bunica?
- A foost biiine de tot!
- Te-ai jucat cu fetele?
- Ihm. Am facut prajitura delicioasa cu noroi si floricele!
- De unde stii ca era delicioasa (tensiunea creste, imaginile cu enteroviroza de la ultima prajitura inca imi mai bantuie mintea obosita)?
- Pai am mancat-o toata!
- Ai mancat pe bune sau te-ai prefacut ?(deja am un deja vu)
- De data asta doar m-am prefacut! (Yuppyyyyy!). N-o sa ma mai doara burtica.
- Ma bucur ca iti mai aduci aminte.
- Auzi mami? Dar stii ce am facut cu râma?
- Ce ai facut? Nu ai mancat-o, nu? (groaza din privirea mea - priceless)
- Nu ti-am zis ca ne prefaceam? Cum sa o mananc? Am dus-o acasa la bunica sa fie noul meu animal de companie! Are bunica grija de ea cat sunt eu plecata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu