marți, 29 martie 2016

Mami monstru

- oooaiiii! Se intinde mami si creste!
- Cat creste?
- Creste muuult, mult de tot. Se face uriasa. Se transforma in mami monstru mancatoare de bebelusi si ti-o mananca pe Lidia. Pare un bebelus delicios!
- Dar eu nu vreau sa raman fara surioara!
- Nu ziceai tu ca nu iti place de ea si vrei sa moara? Acum vine mami monstrumancatordebebelusi si rezolva problema!
- Acum nu mai vreau! O iubesc, vezi? (Si o pupa atat de puternic ca pica pe spate)
***
E in pat, se pregateste de culcare. Imi aude pasii pe hol si se piteste sub pilota.
- Hmmm, oare unde o fi fetita mea? Tati, tu ai vazut o Biancă pe aici?
- Nu!
- Oare unde o fi... Eu fara fetita mea ma transform in mamimonstru mancator de fundulete (chicoteste sub pilota)
- Aha! Simt miros de fundulet de Bianca. Acum il mananc.
- (isi iteste capul de sub pilota) Mami? Stai! Nu mai bine mananci tu o salata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu