duminică, 13 martie 2016

La multi ani!

Aseara era la tara. Ma suna disperata fix cand o adormeam pe sora-sa. O sun inapoi.
- Mami, trimiti si tu pe cineva sa vina sa ma ia? ( stie ca am obiceiul sa deleg)
- Acum? Vrei sa vii acasa?
- Nuuu. Vreau sa merg maine la ziua lui Dani.
- Pai si de ce vrei sa te iau?
- Dani e prietena mea, stii?
- Stiu iubita.
- Si maine e ziua ei. Implineste 8 ani! Si o sa aiba tort cu Elsa. Si o sa scrie pe el: " La multi ani, Dani!"
- Wow! Ce mare e!
- Da. Ea merge la scoala. Eu nu implinesc 8 ani.
- Pai nu! tu esti mai mica. Implinesti 5 ani cand vine toamna.
- Mai e o vesnicie pana la toamna.
- Nu chiar o vesnicie. Mai sunt 6 luni.
- Dar de ce eu nu implinesc 8 ani?
- Pentru ca Dani s-a nascut inaintea ta cu 4 ani. De aceea ea e mai mare si tu mai mica. Si tu te-ai nascut inaintea Lidiei cu 4 ani. Deci Lidia e mai mica decat tine.
- Dar eu vreau sa ma fi nascut inainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu