marți, 15 martie 2016

Descoperiri

Aseara am schimbat gelul de dus. Al meu, nu al lor. Am ales unul care miroase a cimbru si lavanda. De gustibus. Bineinteles ca dus fac dupa ce adorm fetele, ca alfel nu am liniste. Dupa dus merg sa alaptez Lidia. O iau in brate semiadormita si ii infig sfarcul in gura repede, sa nu apuce sa deschida ochii. Trage in forta de 2 -3 ori. Se opreste brusc si incepe sa miroasa in jurul ei. O vad cum ma adulmeca. Mai trage o data. Clar, lapticul e acelasi dintotdeauna. Deschide ochii sa verifice daca si mama atasata sanului e tot aceeasi dintotdeauna. Rade stirb cand ma vede. Mai miroase o data, plescaie fericita, se infige lacom si continua sa suga pana adoarme.
***
Am hotarat sa mergem pe varianta autodiversificarii. Asta inseamna ca nu ii dau mancare pasata, ci bucati. Ieri m-am hotarat sa ii dau prima data iaurt. Am ales cu grija unul Bio (am eu niste pitici pe creier), l-am pus intr-o cescuta si am incercat sa ii bag lingurita in gura. A apucat-o cu amandoua manutele inainte sa apuc sa am vreo reactie. A intors-o pe toate partile pana a intins iaurtul bine si pe jos, si pe ea, si pe masa. In gura nu a ajuns. Se uita mirata la mine ( Esti nebuna, asta e jucarie, de ce mi-o bagi in gura?). Mai intoarce o data lingurita pe toate partile, sa fie sigura ca nu a gresit. O arunca pe jos. Se uita dupa ea atrasa de zgomotul metalic. Intinde mainile spre cescuta (shit! Nu m-am gandit sa ii pun in cescuta din plastic). I-o arat si o las sa o analizeze in timp ce o tin si eu de toarta. Infige manuta in lichidul alb si cremos incercand sa il apuce. Vede ca nu reuseste, infige un deget in gura intrebator. Plescaie nitel. Incearca sa mestece. Mai infige si cealalta manuta in timp ce linge bine toate degetelele mozolite in prealabil. Iaurtul a fost un succes total. Lingurita not so much!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu