joi, 3 martie 2016

Bataia e rupta din rai

Eu sunt o persoana colerica, isterica pe alocuri, dar, in general colerica. Bia imi seamana, dar am invatat-o ca daca se cearta cu mine o face pe picior de egalitate, nicidecum pe principiul: You're little, I'm big, deci ma asculti fara comentarii... Gasesc ca e sanatos sa comenteze cand are ceva de spus.
Ieri a reusit sa ma enerveze bine de tot in momentul in care a calcat-o pe sora'sa din senin pe picior. Nu, nu se juca prin preajma si a gresit ca nu s-a uitat pe unde calca. Pur si simplu a venit din dormitor in sufragerie, a calcat-o apasat pana a inceput asta sa urle, apoi a plecat linistita in treaba ei. Motiv pt care am certat-o si i-am taiat accesul la tableta.
Seara se intalneste cu taica'su vesela nevoie mare.
- Bianca, ce ai facut azi? Ai fost cuminte?
- Nitel.
- Cum adica?
- Adica am calcat-o pe Lidia si m-a batut mama tare la cap, apoi am fost cuminte!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu