miercuri, 30 martie 2016

Activitati la baie

-Maaami! Ce face tati la baie, stii?
- Nu stiu mama!
- Tu ai voie sa intri peste el in baie... Du-te sa il intrebi.
- Nu vreau sa il deranjez. La baie omul are nevoie de intimitate. Il intrebi tu cand iese.
(Iese tati)
- Taaati! Ce ai facut la baie?
- M-am spalat pe ochi, pe dinti.... Tu te-ai spalat pe ochi si pe dinti de dimineata?
- Nu! Uite ce urat imi miroase gura.
- Pai, du-te si spala-te!
- Mnu!
- Daca nu te speli o sa iti pice dintii. Hai mergi la baie...
- Nu. Eu vreau sa imi pice dintii!
- De ce sa pice, mandro? Vrei sa vina zana maseluta?
- Cine? Aaaa, nu! Eu vreau sa imi pice dintii ca sa pot sa fluier ca baietii!  Mami! Tu ce ai facut la baie?
- Pipi am facut.
- Vai mami! Nu se zice asa. Spune ca ai facut o treaba mica sa nu stie toata lumea despre ce e vorba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu