luni, 1 februarie 2016

Saga curateniei IV

Ieri dupa amiaza am rugat-o frumos sa isi faca ordine in camera. vreo 2 ore m-am rugat de ea. Apoi am cedat nervos si i-am zis ca daca nu face ordine in camera ei nu are voie sa ii paraseasca perimetrul. A mai stat 2 ore in camera ei. In acest timp:
- a facut pipi de 3 ori si caca o data
- I s-a facut sete (i-am dat o cana cu apa)
- I s-a facut foame (i-am facut un sandvis)
- S-a degizat in balaur folosind hainele care erau asezate frumos in dulap ca sa nu ma prind eu ca de fapt ea iese din camera (Mami, sunt Balaur, nu sunt Bianca, Bianca face ordine in jucarii)
- L-a strigat pe tatal ei sa ii povesteasca ce mama cruda are (de 3 ori)

Dupa 2 ore camera ei arata asa:

Ma oftic ca nu am facut poza si inainte. Am cedat nervos si am trimis-o in bucatarie sa manance si sa ii dau siropurile. A zis ca ea vrea sa manance la desene, nu in Bucatarie. I-am explicat ca mancarea se mananca la masa. A luat 2 guri si a decretat ca e satula. I-am dat siropurile apoi am trimis-o sa se imbrace in pijamale si sa se spele pe dinti. S-a spalat, apoi a inceput sa tipe ca ei ii e foame si nu are cum sa adoarma cu burta goala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu