vineri, 12 februarie 2016

Roata morii se-nvarteste...

Lidia a inceput diversificarea cand s-a infipt bine, cu 2 manute grasune in portia mea de cartofi copti cu branza si smantana. Intre timp am autodiversificat-o, o asez la masa cu mine si primeste chestii asemanatoare cu ce am eu in farfurie. Azi eu noodles picanti cu pui si legume, ea noodlesi cu legume colorate. Am pus masa si m-am intors sa imi iau apa. Am gasit-o balotand cu pofta din farfuria mea. Se inrosise in jurul ochilor, semn ca mancarea chiar era picanta, in rest baga cu amandoua manutele bucati de pui cu taitei. Legumele nu o atrageau de loc. Nici ale mele, nici ale ei... Apa nu parea sa isi doreasca. Dupa ce s-a saturat bine din farfuria mea (deja incepea sa arunce cu taitei pe jos) a mai primit un sfert de banana si a plecat vesela si linistita la joaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu