luni, 14 decembrie 2015

Week-end report

Pt ca luni nici iarba nu creste povestesc pe scurt cum am iesit din week-end-ul asta:

  • Bia tuseste. Atat de rau incat nu poate manca.
  • Eu am herpes. Deci ciuciu pupaturi in perioada urmatoare.
  • Lidia doarme ziua. Atat. Ca noaptea are party privat cu mami.
  • Din cauza de punctul anterior, mami are spatele intepenit. Si febra musculara la picioare.
  • Maine e serbare la gradinita. Mosul inca nu s-a aprovizionat. Si nu, nici nu are idee cu ce sa se aprovizioneze.
  • Brad inca nu avem (dar avem vointa)
  • Avem in schimb porc. Mult si preparat in toate felurile.
  • Si peste care mi s-a oprit fix in gat aseara. Atat de tare incat am vomitat ca sa elimin osul. Happy me. Nu ma mai inecasem cu oase de peste din copilarie. Happy me again.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu