miercuri, 16 decembrie 2015

Pure morning

7:00 - trezire in tusete de Bia. " Bia, mai dormi?" " Da!"
7:15 - Tuseste in continuare. Plange si cea mica. A trezit-o. " Bia, ne trezim?" " MMMnu!"
7:20 - pun bebe la san. " Mami. Gata! Eu ma trezesc!" " Mai stai sa manance asta mica." Mnu!"
7:40 - Caut Bia prin casa cu Lidia in brate. O gasesc in cabina de dus. " Ce faci aici?" " Spal tusea sa treaca!"
7: 42 - O pun pe cea mica in pat in urlete. Scot copil ud din dus, o schimb de pijamalele ude si o postez la desene. Schimb mandra mica pana la piele ca a facut caca peste tot. Schimb si cearceafurile.
8:00 - " Bianca ce mananci?" Paine prajita cu unt si dulceta deasupra. Untul dedesupt. Si lapte cu cacao" Pun Lidia in scoica si ii dau o jucarie. Pun apa la fiert. Cafea cu lapte pt mami, ceai pt tati. Pun laptele la incalzit si painea in toaster. 
8:05 - chem copilul la masa. " Nu s-au terminat deseneleee!" " ok, vii cand se termina." Iau o gura de cafea. Cea mica se agita de zor.
8:10 - mai schimb Lidia o data ca iar a facut caca. Ma intorc in bucatarie. " Mamiii! Am dat dulceata pe jos! Nu mai bine imi dai tu sa mananc?" " Ce ma bucur ca am scos covorul de aici." Sterg dulceata de pe jos cu o mana, cu cealalta hranesc puica mare. 
8:30 - Iau Lidia in brate sa o culc. Mai iau o gura de cafea de incurajare. Bia dispare din raza mea vizuala. Lidia se agita. Dau drumul la Radio. Dansez. Ies pe hol dansand cu copilul in brate. Ma impiedic de un ponei maaare si rosu aruncat in dreptul usii. Imi pastrez echilibrul. O vad pe Bia in camera ei lipind hartii pe pereti. " Ce faci?" " O expozitie de desene cu zombie si fantome" " oook, cu ce le lipesti?" " Pai nu am gasit ciocan sa bat cuiele (thank god for that) si le lipesc cu scuipat"
9:00 - a adormit Lidia, ma indrept cu pasi repezi spre dormitor sa o pun in patut. Calc pe niste holdsuruburi imprastiate pe jos. Ma abtin sa nu tip de durere, pun copilul in pat. Adun holdsuruburile si le pun sus pe dulap. Iau calutul de pe hol si il duc in dormitor. Calc intr-o balta de apa." Bia, de unde e apa aici?" "Pai, mi s-a terminat scuipatul si am pus apa in schimb!"
9:10 - gura nr 3 de cafea. Merg repede sa admir expozitia Biei. E vacanta, v-am spus?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu