luni, 1 iunie 2015

Matinal...

Dimineata 4:30 am
-Mamiii! Vleau apa!(trosc una peste ochi)
(ii dau apa)
(Mai baga rapid 5 foieli si un picior in spatele meu)
- Maaaaamiiiii! Nu pot sa dolm!
- Ia incearca! inchide ochii si gandeste-te la pisica din poveste.... (deja imi zvacnesc tamplele)
- Daaa, Pisica!

5:00 am
- Maaamiiii! Am visat ulat! (trosc, una peste ochi)
- Ce ai visat mama?
- Am visat ca ma alega pisica din poveste! Unde o fi salaca pisicuta?
- Mami, visele sunt doar niste povesti, nu sunt reale! Culca-te la loc!
-Nu sunt adevalate? Da atunci de ce vin la mine?
- Mami, toata lumea viseaza, unii mai frumos, altii mai urat... Oamenii au nevoie de povesti! Hai sa te tin in brate sa adormi la loc! 
- Bine!

6:30
- Eu nu mai dolm! Mami? Ne tlezim?
- Hai sa mai dormim un pic.... Uite e atat de devreme ca pana si pasarelele mai dorm!
- Dolm pasalelele?
- Da mami, e inca ora de somn....
- Bine!

7:00
Suna ceasul. Merg in bucatarie sa fac cafea. Ma asez cu cana aburinda in fata laptopului. O aud in dormitor. 
- Taaatiiii! Unde e mama mea, o vleau pe mamiiiii!
O adorm la loc si raman sa ma bucur de cafeaua mea si o ora de liniste pana trebuie sa plecam sa desenam pe asfalt.

La multi ani dragi copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu