sâmbătă, 1 februarie 2014

Necrolog

Ieri eram in dormitor cu fi-mea. Ea facea ceai pt plusuri si eu navigam. Eram cu tableta in mana si cu ocazia asta am aflat ca a murit Marioara Murarescu. Imi pare rau. Am copilarit cu vocea ei. Dau sa ma ridic sa ii zic si lui Radu(care era in sufragerie).
- Mami! Unde pleci?
- Merg in sufragerie.
- De ceee?
- Sa ii explic lui tati ca a murit Marioara Murarescu.
- De cee?
- Pt ca era batrana.
- Batana?
- da mami, era batrana si a murit.
- Expic eu!
- Hai!
(...)
- Taaaati!Tati?
- Da tati!
- A muit Mecu! Si e foaite supaiata! Hai! Sun-o sa vobim cu ea! E foaite supaiata ca a muit!
(Liniste) Am meu ridica o privire intrebatoare spre mine.
-Ce zice?
- Ca a murit Marioara Murarescu! Sa o suni sa nu mai fie suparata!
L-a bufnit rasul. Si pe mine.
Dumnezeu s-o ierte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu