vineri, 24 ianuarie 2014

Pinocchio

Iar imi bubuie capul de nervi si oboseala. Fi-mea s-a trezit la 7 azi dimineata urland ca: "Ma doaie maseauaaaaa!" Ma enerveaza trezirile astea bruste, noptile nedormite, sau dormite prost. Am observat in acelasi timp ca fi-mea e total ilogica. Cu cat o culc mai tarziu seara cu atat mai devreme se trezeste dimineata. De ce? Nu stiu, e inca un maaare mister pt mine.
***
In week-end eram la o prietena. Bia cu fi-sa se jucau linistite sus, in camera lor (cam prea linistite, as spune eu) si noi stateam linistite la barfa jos, in sufragerie. La un moment dat se aude Issa urland. Mama-sa se duce dupa ea, descopera ca a caftit-o fi-mea (mda, n-am scapat de obiceul asta), o cearta pe Bia (ca se pare ca are muuult mai mare efect o murstruluiala din partea cuiva strain, decat din partea ma-sii) si le uscheste catre sufragerie. Fi-mea adopta pozitia play dead, si se lateste pe jos la capatul scarilor, in asa fel incat nimeni nu putea cobori. Prietena mea: "Hai, Bia, sa te ajut sa cobori scarile! Da-mi manuta!" Asta e de acord, se ridica, ii da mana si in secunda 2 incepe sa urle ca arsa: "Auuuuu!  Mana meaaaaaa! Ma doaieeee! Mi-ai iupt manaaaaaa!" Urc. Ma gandesc ca cine stie ce scheme de balet a aplicat fi-mea si si-a sucit mana. Stiu sigur ca nu i-a sucit mana prietena mea. Buuun, urc. Fi-mea se tavalea pe jos ca posedata, ca o doare mana. O iau in brate o linistesc, o aduc jos pe canapea. Verfic mana. Nimic. Nici o umflatura, nici o vanataie, nici o reactie la durere.
- Mami? Te doare undeva?
-Daaa! Mana ma doaie.
- Arata-mi unde te doare!
- Aici! (arata cotul, verific, nimic!)
- Mami, ma minti?
- Daaa!(rade)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu