miercuri, 15 ianuarie 2014

De gradinita

Ieri am trimis bunica sa vada cum sta treaba cu inscrierea la gradinita. A fost muuult mai ok decat mi-am imaginat. In primul rand ca imi primeste copilul la 3 ani fara 2 luni. Asta era cea mai mare teama a mea. Va incepe in septembrie, grupa de dimineata, de la 8 la 12. Nu am vrut program lung. Am bunica acasa, sunt norocoasa. Ne-a invitat sa venim intr-o zi sa vedem conditiile, sa o cunoasca si Bia pe doamna educatoare, sa vedem daca ii place. Nu cred ca vor fi alte probleme, momentan  mi s-a luat o maaare piatra de pe inima.
***
In cinstea faptului ca am rezolvat cu gradi, Bia s-a impopotonat. Si-a trantit in cap o caciula broasca (verde), si-a pus la gat fularul roz, si-a luat geanta dovleac (portocalie) si a decretat: "Pec a pimbaie!" Arata asa:

***
Tot ieri, a vrut sa se joace cu lipiciul. Am zis ca nu e cazul.
- Mama, cu lipiciul o sa te joci cand pleci la gradinita!
Motiv pt care a luat lipiciul, si l-a pus in geanta si a plecat. 
- Pec a gadinita! Hai si tu!

2 comentarii: