sâmbătă, 28 decembrie 2013

Suntem bine..


  • A trecut si Craciunul asta. Ne-am distrat maxim, Bianca a fost vedeta alintata de toata lumea. Oh well, acu tre sa se reobisnuiasca cu mine.
  • Am primit tableta (o iubesc rau de tot)
  • M-am apucat de o carte noua.  Mi-am readus aminte cat de muuuult imi plac povestile morbide. 
  • Din cauza de punctul de mai sus, azi noapte m-am culcat pe la 2. Bia nu. Drept urmare, la 7 jumate azi dimineata ea era fresh. Eu nu. Am zis ca pot sa o fentez si sa mai dorm un pic, asa ca am inchis ochii si am urmat cu incredere principiul: "Ignore it and it will go away". N-a mers, m-am trezit brusc cu un picior grasun in cap si doua palme pufoase peste ochi. Jap! Jap!
  • Acum plec sa ma joc cu plastilina. Oh joy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu