sâmbătă, 21 decembrie 2013

Sa nu minti!

Din categoria "cum sa ne ingrozim copiii spunandu-le adevarul" am gasit ieri pe facebook poza asta:

Extraordinar de explicit as putea spune. Pacat ca arata ca niste copii de 3-6 ani, cu par pubian si fara sani. Yuhuuu! Deci, papusi din astea comand cand ma intreaba fi-mea marile intrebari existentiale. Dupa cum evolueaza lucrurile cred ca nu mai e mult.

Tot din aceeasi categorie, ieri m-a mancat limba sa spun adevarul (mnah, aveam inca mustrari de constiinta in legatura cu minciuna de aseara). Rudele noastre de la tara taie porcul azi si ne-au invitat sa punem copilul sa il calareasca. Cum mie imi placea aceasta activitate, si sunt pro respectarea traditiilor, aseara, inainte de culcare, m-am gandit sa ii povestesc si copilului ce urmeaza sa se intample.
- Mami, maine mergem la nenicu sa calaresti si tu porcul! (entuziasmata maaaxim)
- De ce?
- Pai, nenicu taie porcul sa papam sorici si friptura si tu il poti calari linistita ca nu te mai musca! (a avut asta vara o experienta traumatizanta cu porcul vecinilor)
- De ce?? (ingrozita)
- Pai, pentru ca are carnita gustoasa.
- Nuuuuu, de ce taie pocu? Siacu poc... (urlete neconsolate) ... E adoiabil pocu! De ce il taie?

Si a tinut-o tot asa spre exasperarea mea si a vecinilor pana am bagat-o la culcare. Deja ma gandesc serios daca e sau nu cazul sa mergem azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu