miercuri, 18 decembrie 2013

Punctulete is still here

Tot cu punctulete, pana imi recapat vocea si coerenta:
  • cica laringita are un potential letal la copiii mici. Eu m-am trezit atat de ragusita ca abia soptesc... Oare se aplica si la adulti?
  • Bianca isi aduna jucariile si le pune la locul lor aproape de fiecare data. Da!
  • Tot fi-mea a inceput sa se joace din ce in ce mai des de una singura. Yes!
  • Eu am adormit pe la 1 din cauza de muci. La 7 aud suav: Mami, fac caca! Am dus-o la baie, am parcat-o pe wc, m-am dus la baia cealalta sa fac si eu ce aveam de facut, cand m-am intors nu facuse. A insistat ca face caca vreo 10 minute, sa o las pe wc. S-a plictisit apoi si a cerut mancare.
  • De cand are si ea muci nu mai doarme la pranz, prin urmare nici eu langa ea. Hmmm.... Oare cat o sa rezist cu 6 ore de somn pe noapte? (Stiu teoria care spune ca unui adult ii sunt suficiente 6 ore de somn, mie intotdeauna mi-au fost necesare 8 ca sa functionez normal. Cred ca nu sunt inca adult)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu