duminică, 22 decembrie 2013

Pe scurt ca ma grabesc...


  • Ieri a calarit porcul. I-a placut. Dupa ce a decretat ca "pocu asta este supaiat! E muidai, de aia este supaiat!" S-a suit pe eu si a topait din toate puterile. Mai tarziu a mancat sorici cu placere. Deci n-am traumatizat copilul.
  • Azi noapte a cazut din pat. Ma bucur ca am avut inspiratia sa nu o mai culc in patut, ca pica de la inaltime mai mare (si nu, gratiile nu le suporta)
  • Azi merg sa imi ajut soacra sa faca carnati, lebar, toba, caltabosi. Desi am incercat sa evit asta (ca sunt o putoare), mi-am adus aminte cum stateam eu cu mama, sor'mea si bunica'mea in fiecare an in bucatarie si tocam chestii. Si imi placea. Sper sa imi placa si acum, nu de alta dar mancarea imi place.
  • Fierea mea s-a decis ca nu ii place porcul. Nici macar soricul. Sufar rau din cauza asta. Abia astept sa vad cum dracu trec eu de sarbatori fara sa dezvolt o relatie de lunga durata cu WC-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu