joi, 5 decembrie 2013

Mancare sanatoasa

Am fost aseara sa vorbesc cu Mosu (ma rog, baba, ca era femeie) la magazin, sa ii aduca Biei un set de cuburi lego (ca-s singurele care o tin ocupata mai bine de 10 minute). Si, cum nu puteam sa ma intorc acasa cu mana goala, i-am luat o rodie si un Barni sa i le dau cand intru pe usa. Sun sotul lasat acasa pe post de babysitter, ii spun ca urc, sa distraga atentia la copil sa am timp sa pitesc punga cu cadouri pe balcon (singurul loc din casa noastra unde Bia are Acces Interzis). Incearca o manevra de distragere a atentiei, copilul aude cheia in usa, tipa: "Mamaaaa! Ce mi-ai adus?". Deschid usa cu viteza maxima, ii multumesc in gand lui Radu pt stralucita idee de a duce copilul in cel mai indepartat dormitor din casa, ma reped in sufragerie, calc pe 2 jucarii, injur, arunc punga in balcon, inchid usa si ma intorc zambitoare spre fi-mea: "Uite mami, cauta in punga!" Scotoceste mandra vreo 2 minute (era punga din plastic subtire, n-a rezistat prea mult) si imi da sa ii desfac Barni. Ii desfac, ii arat si rodia, o intreb daca vrea sa i-o desfac. Zice da cu gura plina. Din momentul in care a vazut bobitele de rodie si-a pierdut orice interes pt Barni! Mi la infipt in gura: "Ia, papa tu ata!" si s-a repezit cu pofta asupra bobitelor. A imprastiat jumate din ele in sufragerie, vreo 5-6 au aterizat storcosite pe bluza alba, iar restul le-a mancat cu o maxima placere.
***
- Mami, iti dau suzeta?
- Desigui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu