vineri, 20 decembrie 2013

Baie gone wrong!

Aseara a facut baie cu spuma. Incantare maxima! Mi-au auzit urechile expresii pe care nu ma ateptam sa le aud din gura ei:
-Maaamiii! N-am mai vazut atata spuma!
- E maie maie spuma!
- Oau! Adoi sa ma joc cu spuma!
Sper ca va e clar ca nu aveam cum sa o scot din cada fara proteste si lamentari. Asa ca mi-a venit o idee: am pus mana pe piciorutele ei si am descoperit ca se incretisera (cred si eu, trecuse mai bine de juma de ora de cand o bagasem in apa). Drept urmare:
- Mama, fii atenta! Ia pune tu mana pe piciorul tau!
(Pipaie ea atenta piciorul)
-Huh?
- Din cauza apei s-a incretit pielea!
- Pieleaaa meeeeeaaaa!
- Da, da (serioasa), trebuie sa iesi repede din apa ca ramai fara picioare! (genial, credeam eu)
- Nuuuuu! Picioaiele meieeeee! Tatiiiiii! Hai iepede, coate Biaca afaia! (Tac'su o scoate din apa de obicei)
Cand am plantat-o in pat inca isi pipaia ingrijorata picioarele.
- Ute! E Chiete! Mamiii! Cade picioaiele!
In zadar am incercat eu sa ii explic ca, din moment ce a iesit din apa, pericolul a trecut. Pana a adormit si-a tot pipait ingrozita picioarele. 
Ma jur, nu mai mint copilul niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu