sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Tobogane


Ieri am fost in parc la singurele topogane semiutilizabile din oras. Am mai scris despre asta acum ceva timp, nu mai detaliez aici.
Eu stateam la prindere, fi-mea sus pe tobogan.
- Da-teee a paaaaateeeee!
- Mami, daca nu te prind eu o sa cazi fix in nas! (se mai intamplase asta si cu alta ocazie)
- Nuuu! A paaaaaaateeeeee!
- Mai mami, hai, da-te si stau si eu aici.
- Te bobesc, da-te a pateeee!
Buun asa! Fi-mea ma apara pe mine. Zic:
- Bine, dar sa nu te aud ca plangi daca pici!
- Tai acolo!
O ia la vale pe tobogan. Aterizeaza intai in picioare, apoi pica cu botul in nisip. Se ridica. Se uita stanga-dreapta. Se scutura de nisip pe fata.
-Si inc-o data!
Fuge spre scrile toboganului, se urca iar.
- Mami, acuma vrei sa te prind?
- Nuuuuu! Peacaaa!
OK, plec. Iar o ia la vale pe tobogan. Iar pica in nisip. Trece o baba. Aud vag: "Vaiii! Saracuta!" Incepe si plange. Se uita la mine. Nu zic nimic. Tace.
- Mami, acum ma pizi?
- Da, mama. Te mai dai singura?
- Nu! Cad.
- Bine, hai sus, ca te prind eu!
Se urca inistita pe toboan. Din varf ma striga, cu gura pana la urechi.
-Hai, mami, ma pizi?
- Da! Aici sunt!
Isi da drumul fericita la vale si aterizeaza la mine in brate. Ma pupa si se suie din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu