miercuri, 6 noiembrie 2013

Medical

Ieri am expediat copilul la tara pt ca ma simteam ingrozitor. Aveam dureri musculare si frisoane, toate, fara febra, bineinteles, ca febra mea a fost tratata cu muuulte buline cand eram mica... Mnah, boala parintilor nostri, luam antibiotic pt orice. Dimineata cand s-a trezit a inteles cumva ca mi-e rau... Venea si ma pupa pe ici colo ca sa imi treaca, a plecat fara proteste la tara, mi-a zis: "Pana vin eu, teaca mami!"
Ziua a trecut repede. Am dormit si m-am uitat la seriale. Seara ma simteam la fel de ingrozitor. A venit, a dat usa de perete si a tipat: "Unde-i mama mea?" Am venit, m-a luat in brate si m-a intrebat: "Simti bine?", apoi si-a luat acuarelele si s-a manjit peste tot. Si pe ea si peretii. Azi noapte, ca stia ea ca ma simt mai bine s-a trezit de vreo 3 ori dupa diverse, ultima data urla dupa laptic la 4 dimineata. Iar imi bubuie capul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu