miercuri, 16 octombrie 2013

Program

Ieri am facut o ramada de treaba. Am facut curat in casa.... Bianca statea linistita in dormitor si se juca... Am terminat primul dormitor, ma duc sa vad ce face. Mi-a intins srvetele umede in toata camera. Stergea praful. Adun servetelele si o iau sa punem rufe la spalat. Ii place asta. apoi ne-am jucat amandoua. N-am mai stat demuuult la joaca cu ea. Ma linisteste sa desenam/citim/tratam papusile. Am spalat vasele. M-a boscorodit. Ca ea nu vine cu mine la bucatarie. A ramas in camera la ea. Spalam o farfurie, dadeam o tura in dormitor sa desenez ceva, ma intoceam in bucatarie. A fost cea mai relaxanta ora din viata mea. I-am dat sa manance si am bagat-o la somn. A urlat de tot neamul. Tipa: "Nu iau dooooom!", si trantea cu picioarele in pat. O ora. Ajunsesem sa cred ca e ceva in neregula cu mine. Daca nu-s in stare sa culc o pustoaica de 2 ani, atunci ce puii mei sunt eu in stare sa fac. Dupa aia am scos rufele din masina. Am scos din masina de spalat urmatoarele: 2 pietre, 5 fise de 50 bani, 2 lei, miez de nuca, 2 chei si o frunza.... trebuie neaparat sa incep sa o caut in buzunare ca nu mai tine.
Apoi a venit soacra-mea si am taiat-o la Lidl. Am cumparat toate tampeniile si ne-am petrecut dupa amiaza mancand junk-food. Adica: floricele, napolitane, alune. Buuuneee! Si am facut ardei umpluti.
Seara s-a culcat linistita. S-a trezit pe la 2 tipand ca o doare ochiul. Nu era rosu/umflat, nu curgea. I-am dat nurofen si s-a linistit. Alfel nu a vrut. O fi fitza sauii radiaza durerea de la molari?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu