luni, 14 octombrie 2013

Muci si febra.

Ieri cand am luat-o de la tara avea muci si stranuta la greu. Trebuia sa mergem la ziua unei prietene. De-a ei nu de-a mea. Am sunat sa zic ca are muci, mi-a raspuns: "Si ce daca? ", ne-am dus. Pe la 7 a inceput sa faca febra. Am plecat acasa inainte de tort. Avea 38,4. I-am dat Panadol. In juma de ora avea 38,9. M-am panicat. Daca antipireticele nu scad febra, atunci eu ce fac. M-am gandit sa ii dau novocalmin. Pana la urma am optat pt sosetute inmuiate in otet si usor usor a inceput sa scada. Cam 0,2 unitati in juma' de ora. La 9 am bagat-o la somn. Somn agitat, muci muuulti, treziri dese. Capul meu facut banita. La 8 jumate s-a trezit definitiv. Mergem la baie, pun copilul pe WC, suna la usa.... O data - ii dau ignore, a doua oara- tipa Bianca: "Du-teee!", a treia oara m-am dus. Era un nene care avea treaba cu Radu. Il bag in casa, ma scuz sa dau jos copilul de pe WC. Ma duc dupa sot. Fi-mea cu mucii in gura dupa nene: "Saluuut!" Ma bufneste rasul, Radu ma boscorodeste ca l-am trezit, merge sa vorbeasca cu nenea si eu fug in bucatarie sa pun cereale la fata si cafea la mama. Abia astept sa vad cum decurge ziua de azi, doar a inceput fantastic, ce naiba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu