vineri, 25 octombrie 2013

Midnight fun

Week-end-ul asta suntem doar noi, fetele... Vine si sor'mea sa ne tina companie. Am descoperit ca obisnuinta de a avea pe cineva langa mine seara de seara m-a facut sa am un gol in stomac... Parca lipseste ceva... si e greu rau de tot....
Cam atat despre mine, sa revenim la lucruri mai serioase. Ieri am abandonat copilul in fata televizorului si mi-am vazut de ale mele... Stiu, urat gest, noroc ca nu o fac prea des. Drept razbunare s-a trezit de nenumarate ori peste noapte: "Fac pisu!"," Nuuuu la olita, la wc!", "Vreau apa, vreau lapte, fac caca", "Unde-i suzeta MEAAAAAA." Totul a culminat cu caca pe wc la 4 dimineata! O juma de ora eu o intrebam: "Gata mama? Mai ai?" Si ea raspundea : "Mai am putin!"
In speranta ca noatea asta nu se va repeta prea curand: Have a nice week-end!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu