duminică, 6 octombrie 2013

It's the little things in life...

Ieri m-au facut fericita urmatoarele:


  • am aflat ca cei doi ani pe care mi i-am petrecut crescand cu drag un copil (al meu, adica) se socotesc ca si vechime in munca. Ceea ce inseamna ca pot sa fac cursurile pt a deveni mediator. Bani sa fie, zic!
  • Bianca a mancat (ca porcul) cartofi prajiti cu mujdei de usturoi fix inainte de culacre (nu sunt mama iresponsabila, se intampla mega rar asta)  si nu a durut-o burtica toata noaptea.
  • Cei de la VivaSMS au inceput in sfarsit sa trimita SMS-uri. Asta inseamna ca am castigat 2 euro azi fara sa fac nimic. Mai ramane sa vad daca fac si plati.... Dar asta, luna viitoare, momentan va dau si voua link-ul, poate erati curiosi: http://www.vivasms.ro/h/9f19d89e3b Knock yourselves out!
  • Am vazut reclama asta in timp ce ma uitam la Vocea Romaniei! Eu nu ma uit la TV asa ca e prima data cand o vad. M-am tavalit pe jos de ras.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu