sâmbătă, 5 octombrie 2013

Frustrari matinale


Aseara imi zicea al meu ca e fericit ca in sfarsit a venit sambata  si se poate trezi si el la o ora normala (10-11) si mi-am dat seama ca il invidiez. Eu ma trezesc cu fata de aproape 2 ani incoace. Rare de tot sunt ocaziile in care doarme mandra la bunici si eu ma pot trezi la o ora normala. Si atunci, din obisnuinta tot pe la 7-8 ma trezesc. Stiu ca sunt oameni care se trezesc muuuult mai devreme de o viata (mama de ex se trezeste la 5 jumate) si poate ca par un pic ipocrita repetand asta dar, ma jur, il invidiez rau, rau de tot. Atat.

Mai am una proaspata sambata dimineata. Ma frustreaza oamenii pe care ii intreb ceva si dau un raspuns de-a dreptul naucitor. De exemplu:

- Mergem la cafea sau stam acasa?
- Da.

sau

- Veniti pe la noi maine?
- Suna tentant.

... adica veniti sau nu? Ca mie incertitudinea asta imi crapa capul.
Sa traiesti, nasule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu