vineri, 18 octombrie 2013

Despre popi

Eu nu le am cu popii. Deloc. Inteleg religia, ii pricep logic explicatiile, nu pricep in schimb de ce tre sa vina la fiecare sarbatoare un nene strain imbracat in batman la mine acasa si sa stropeasca peretii cu apa. Si sa il mai si platesc pt asta. Drept urmare, in 99,99% din cazuri nu deschid usa. Popa de aici in schimb, e prieten de familie cu socrii mei si nu pot aplica strategii evazive pe el.
Ieri dupa amiaza modelam plastilina (una din activitatile mele preferate in ultima vreme) si mi se pare ca aud cantec de popa pe scara. Moment de panica: "Shit! Iar e sarbatoare?" "O fi curat in camere? Patul facut?" "KKT! Oare are Radu marunt?" (ultima data cand a venit popa sa ude peretii, al meu i-a dat o hartie de 100 de lei ca n-avea marunt si asteapta rest. Il asteapta si in ziua de azi). 
On that note, strig dupa Radu. Nici un raspuns. Bianca incepuse sa topaie nerabdatoare. Mai strig o data, Nimic. Dau sa ma ridic sa plec dupa el. Bianca: "Mamiiiiii! Fac caca!" Panica totala. Duc copilul la baie, imi fac cruce cu limba sperand sa avem marunt si sa fie curat in casa. 
Nu era popa, doar un nene cu voce baritonala se certa cu un altul pe scara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu