marți, 15 octombrie 2013

.

De ceva vreme sunt morocanoasa si tafnoasa tot timpul. E de la vreme, ma simt obosita, nu am timp de mine. Mi se intampla din cand in cand. Drept urmare fi-mea ma alearga prin casa strigand dupa mine: "Iarta-ma mami!" Rezultatul e un amestec de vina si neputinta. Oricat as incerca eu sa fiu vesela in preajma ei, copilul tot ma simte. Si iar isi cere scuze, ca si cum e vina ei ca ma simt eu asa. Si nu e.

Disney Junior si-a stricat programul. Nu stiu cine e director de programe la ei, nici nu imi pasa, dar, pe vremea cand am inceput noi sa ne uitam la desene, fi-mea era fascinata. Acum, pleaca de la televizor cand vede Tarzan, Lilo si Stich si alte asemenea desene. Sunt violente iar fi-mea a ales sa ignore violenta. Intai o privesete cumva de sus, circumspecta, apoi se intoarce cu spatele si isi vede de ale ei. Nu am invatat-o eu asta. De asemenea nu o intereseaza reclamele la banci, detergenti si alte asemenea. Ea nu face parte din publicul lor tinta.
Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu