luni, 8 iulie 2013

Prima oara...

Pe la 4 jumate a inceput foiala. Ma impingea de pe perna. imi zicea: "Daaa-te!"  Apoi ma chema sa ma asez la loc doar pt a ma goni cateva minute mai incolo. A adormit apoi, cam in juma de ora si s-a trezit pe la 8, vesela si zambitoare. A incercat iar, pt a o mia oara sa imi infiga suzeta in gura. Apoi s-a asezat langa mine pe perna, m-a pupat, si a inceput sa sforaie.
M-am trezit si am fugit la baie sa pun la spalat ca tre sa plec la tara in dimineata asta si vreau sa intind rufele inainte. A venit dupa mine in  picioarele goale si cu parul sculat... M-a tras de tricou: "Mama, caca!". Am intrebat-o: "Faci la wc?" Mi-a raspuns incetisor: "Da!" Am pus-o pe WC, am tinut-o sa nu cada si a facut.... primul ei pisu de om mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu