joi, 16 mai 2013

Lamentari

Am descoperit ieri ca al meu copil e fizic incapabil sa stea locului mai mult de 2 minute legate. Asta n-ar fi o problema majora daca ar exista locuri de joaca sau spatii special amenajate pt copii. Dar, avand in vedere ca in cele 30 minute pe care le-am petrecut in parcul din apropiere fi-mea a reusit (in ciuda faptului ca o urmaream oriunde ca un catelus) sa se ude pe bluza bagandu-si pana la cot mana intr-o fantana arteziana sufar de crize de personalitate.
Stiu ca postarea asta n-are pic de coerenta dar, asta e starea mea in momentul de fata. Socul de a ma muta intr-un oras micut ma copleseste... Hmmm, oare ce sa intamplat cu: " Lasa ca are aer curat si spatiu verde in care sa se joace si sa alerge nestingerita! "
PS: Sa nu mai amintim de pureci si capuse ca deja mi se face pielea de gaina!

Un comentariu:

  1. împotriva insectelor

    http://kiddyshopblog.blogspot.ro/2013/05/repelente-sanatoase-solutii-impotriva.html

    RăspundețiȘtergere