vineri, 19 aprilie 2013

Centrul "Familia ta"la Ploiesti

Am fost aseară la deschidere. Am lăsat un copil mârâit acasă si am fugit pana pe str. Traian sa ma întâlnesc cu multe mămici foarte mișto.  Si aici ma refer la Iulia Ghevrea si Bogdana Dobre. Pe restul nu le cunoșteam  nu știam ce le poate pielea, cât de calde sunt, într-un cuvânt habar n-aveam eu ce comunitate de mămici tari exista in Ploiesti. 
Eu multa vreme m-am simțit singura într-un oraș străin. Nu aveam pe cine sa întreb una, alta, nu aveam cu cine sa ies in parc, mai mult, de câte ori ieșeam cu fata în parc, sau la locuri de joaca ma oripilam de ce vedeam în jurul meu. Mămici țipând si înjurându-si proprii copii, spărgând semințe la locul de joaca, fumând si aruncând mucurile de țigară in nisipul cu care se joaca copii. Fi-mea a aterizat intr-un rahat de caine pt ca nimeni nu tine potăile la distanta de locul unde se joaca copiii, ba mai mult, din când in când vezi si câte un dulău trecând in fuga la câțiva centimetri de copii. Ma rog, am zis ca asta e, n-am ce face. Apoi am descoperit grupul Mămici Prahovene, si viziunea mea asupra vieții de mămică intr-un oraș de provincie s-a schimbat. Am găsit mămici de o cu totul alta mentalitate decât ce văzusem eu in cartier. Am văzut oameni care isi doreau ca lucrurile sa se schimbe in bine, oameni dedicați copiilor din dotare.
 Ei bine, oamenii ăștia m-au primit aseară la inaugurarea primului centru pt mămici (si tătici)  din Ploiesti. Mi-a părut rau ca nu am putut sta pana la sfârșit (din cauze de copil mârâit si tătic depășit de situație) n-as mai fi plecat de acolo. In sfârșit exista un loc unde sa imi duc copilul si sa si învețe ceva util. Exista ateliere pt copiii de toate vârstele,  ateliere pt mămici,  nu exista ateliere pt bunici, dar am înțeles ca aceasta problema e in curs de rezolvare.
In concluzie, oameni calzi, cu mintea la locul ei si mentalitate civilizata, o familie in adevăratul sens al cuvântului te așteaptă la Centrul "Familia Ta" In Ploiesti. Era timpul pt asa ceva si in provincie, multumesc fetelor ca sunteti acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu