miercuri, 6 martie 2013

MasterChef

Ați vazut-o aseară pe tipa aia blondă și creață de la MasterChef? Ana Nuștiucum din Republica Moldova... Aia care gătește de la 23 de ani de când a venit la școală în România... Aia al cărei prieten trebuie să aterizeze de la Moscova unde era plecat în interes de serviciu... Aia care e gravidă în puține luni dar nu vorbește despre bebe de frică să nu se întâmple ceva... Aia pe care o susțin colegii de liceu care au făcut liceul în Moldova și fac și ei facultatea în România... Aia care atunci când stătea în Transnistria au tras rușii cu Kalașnikov în casa ei și i-au trecut gloanțele pe deasupra capului... Aia care.... a dat atâtea informații despre viața ei personală de m-a luat pe mine durerea de cap... Jesus... Oare de ce simt unii oameni nevoia să se expună în halul ăsta?

Dracii mei au trecut cu o sesiune de cumpărături. Am fost la dentist ieri, apoi fuga la piață unde am dat iama în magazinele cu hăinuțe de copii. Am  și descoperit un magazin nou, am cumpărat haine pt un bebe la care merg în vizită, și bineînțeles că nu am reușit să mă abțin. Drept urmare bebe mic are set de hăinuțe și niște broaște zornăietoare, iar fi-mea are bentiță, clămițe, magneți de frigider (big obsession), o tobă și niște săndăluțe.

Soțul meu în continuare e oripilat de schimbat pampersul plin. Se pare că îl înspăimântă și mai tare olița, nu știu exact care e cauza. Eu i-am zis ca trebuie să își înfrunte temerile. Drept urmare ieri am plecat fix când a făcut copilul caca în pampers. A schimbat-o în timp ce mi se plângea mie la telefon. Nu i-am zis că la ora aia face caca de obicei.

Mi-am depus CV-ul la o firmă de traduceri. Dacă îmi iese și mă cheamă ăia la interviu voi lucra de acasă. Ar fi mai mult decât perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu