miercuri, 13 martie 2013

Lamentări reloaded


  • Cu putin noroc, azi ajungem iar la locul de joacă. Mor de fericire când o văd că se simte bine, aleargă, socializează, mă rog, chestii din astea de copil energic și mamă atomica... sau era invers... nu știu  nu-mi pasă...
  • Asta este a 5-a zi la rând când Bianca dă trezirea la 6-6 jumate... Nu mi place... deloc.
  • Am adunat 4 bone pe blacklist. Nu înțeleg  ori nu mai există bone nasoale în lume, ori nu interesează pe nimeni subiectul ăsta. Lumea se ferește să comenteze, se ferește să dea nume... nu înțeleg de ce, nu o să pot înțelege vreodată. Eu una m-am săturat de abuzurile la care este supus copilul meu încă de la naștere... Abuzuri care continuă vreme de cel puțin 18 ani, până termină liceul. Pe banii și pe nervii mei.
  • Am dinte nou. In sfârșit mi-a montat coronița, pot să mestec și eu ca omul normal. Bine, e cu ciment provizoriu sa o modifice dacă descopăr între timp că mă deranjează. 
  • Azi merg la unghii... Yuppyyyy! Happy time for mom!... Mi-a picat tot gelul de pe una din unghii. Tot. S-a dezlipit așa frumos.... Abia aștept să o șochez pe Ana. Noroc că e obișnuită săraca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu