vineri, 22 martie 2013

Hai să-ntindem hora mare...


Nu cred... Încă îmi zgârie retina întâmplarea asta. Cum puii mei să fii adolescent rebel și să ți se întâmple tocmai asta? De unde până unde atitudinea asta agresiva, de unde tupeul? Nici nu am cuvinte...
Eu am crescut în Constanta... Aveam colegi turci, vreo 2... Nu le-a interzis nimeni să se îmbrace în vreun fel... Nimeni nu a încercat vreodată să îi facă să se simtă inferiori. Nu știu să dau exemple... Eu de când ma știu m-am înțeles bine cu toată lumea și nu am crezut vreodată că discriminarea poate să ia forme atât de urâte...
Și da, e discriminare împotriva minorităților conlocuitoare pt că în Covasna românii sunt minoritari.
Există o mare indignare a romanilor care citesc asta. Și totuși nimeni nu face nimic concret. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu