sâmbătă, 9 februarie 2013

Locul de joaca pt copii

Ieri am fost cu copilul in Mall. Era imperios necesar sa ii caut cadou soacra-mii care implineste minunata varsta de 60 de primaveri week-endul asta. A fost prima si ultima data cand m-am carat cu un copil mic si curios prin magazine care detin vitrine. Cred ca jumatatate din magazinele in care am intrat au cel putin o manuta de copil aplicata finut (poc!) pe vitrina. A fost groaznic. La final, pt ca a fost asaaaa cuminte, am dus-o la locul de joaca pt copii. Acolo a avut parte de spatii largi in care sa alerge, sa arunce mingii, sa sara, sa chiuie, sa impinga masinute si sa construiasca palate din lego. Bine, si sa se certe cu alti copii pe mingiutele EI si pe masinutele LOR.
A fost fantastic, mai ales ca am observat ca am un copil foarte dezvoltat atat fizic cat si intelectual. Media de varsta din locul de joaca era de 2-3 ani, ea era cea mai mica de acolo si a socializat fara probleme.
Imi place ca in Omnia Mall in Ploiesti poti sa platesti o ora la locul de joaca (6 lei), copilul meu nu a stat mai mult de 45 min ca se apropia ora de masa, ca poti sa intri cu copilul in spatiul de joaca (mai ales cand e mic asa ca mandra mea asta e un maaare avantaj) si ca e aerisit, spatiile sunt organizate pe varste (nu ca ar sta fiecare la varsta lui dar asta e alta poveste).
Sunt multumita si fericita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu